MERCI AUX COMMANDITAIRES NATIONAUX

Nous remercions nos commanditaires nationaux qui appuient nos efforts de sensibilisation à l’égard de la dépression et d’autres troubles de l’humeur. L’engagement de nos commanditaires pour aborder la santé mentale, et leur dévouement pour améliorer les services au sein de la communauté est signe d’une profonde dévotion envers la santé des Canadiens et des Canadiennes.
 

Veuillez exprimer votre reconnaissance à nos commanditaires pour avoir aidé notre campagne en visitant leurs sites Web et en utilisant leurs produits et services.

Nous remercions nos commanditaires nationaux qui appuient nos efforts de sensibilisation à l’égard de la dépression et d’autres troubles de l’humeur. L’engagement de nos commanditaires pour aborder la santé mentale, et leur dévouement pour améliorer les services au sein de la communauté est signe d’une profonde dévotion envers la santé des Canadiens et des Canadiennes.
 

Veuillez exprimer votre reconnaissance à nos commanditaires pour avoir aidé notre campagne en visitant leurs sites Web et en utilisant leurs produits et services.

Exercise

Stay active and have fun while maintaining your physical wellness

Food/Nutrition

Feed your body and heal your mind at the same time

Relaxation/Sleep

Rest, take time to unwind and recharge

Family Time

Spend time with those who love and support you

MERCI AUX COMMANDITAIRES NATIONAUX

MERCI AUX COMMANDITAIRES NATIONAUX

 

Food/Nutrition

  • Family cooking – engage your family in a fun event such as making an individual pizza topped with cheese and veggies, cupcake making is always fun;

  • Bake a batch of cookies;

  • Have the family create incredible meals together;

 

Relaxation/Sleep

  • Breathe, slow down, enjoy a 5-minute break to just relax through the day to recharge;

  • Find time to do some gentle stretching and deep breathing, take a bubble bath, enjoy a cup of lovely, relaxing herbal tea;

  • Create a new routine established by you to place your technology out of the bedroom allowing for a night of restful sleep

  • Place your phones/laptops and other devices in a safe place nightly after cleaning them

  • Commit to creating a calm space in your home to gather your thoughts and commit to going there on a pre-determined schedule;

  • Enjoy a good book

 

MERCI AUX COMMANDITAIRES NATIONAUX

MERCI AUX COMMANDITAIRES NATIONAUX